خانه / پک طلایی کلیه محصولات آموزشی

پک طلایی کلیه محصولات آموزشی

با سلام خدمت کاربران عزیز وبسایت آموزش حرفه

از آنجایی که وبسایت آموزش حرفه سالیان متمادیست که اقدام به فروش محصولات آموزشی پکیج، آبگرمکن و لوازم گازسوز ، با کیفیت و پشتیبانی کامل را سرلوحه کار خود قرار داده. به این نتیجه رسیدیم که، اکثر افرادی که یکی از دوره های آموزشی را تهیه کرده اند، پس از دیدن کیفیت آموزشی و نحوه یادگیری سریع و پشتیبانی کامل ، ترقیب شدند که دوره های دیگر موجود در وبسایت را نیز تهیه کنند.

لازم به ذکر است که شغل تعمیرات پکیج دیواری، آبگرمکن، اجاق گاز و لوازم گاز سوز مکمل یکدیگر بوده و با هم در ارتباط هستند. بهتر است افرادی که در یکی از این مشاغل فعالند، دیگر مشاغل مرتبط را نیز بیاموزند تا دامنه فعالیت و درآمد خود را در طول سال به شکل ایده آلی افزایش دهند.

بنا به درخواست عده کثیری از کاربران که تمایل به خرید کلیه محصولات آموزشی از وبسایت آموزش حرفه را به صورت یکجا (با تخفیف) داشتند، گروه آموزش حرفه بر آن شد تا پک طلایی محصولات کامل آموزشی را با تخفیف ویژه ارائه کند.

امیدواریم با استفاده از این فرصت بتوانید پر درآمد ترین شغل فنی را در مدت زمان کوتاهی آموخته و بلافاصله با پشتیبانی حرفه ای ما وارد بازار کار شوید. انشا الله.

” زمان تنها سرمایه ای است که قابل بازگشت نیست ”

پس فرصت را از دست ندهید!!!

پک کامل کلیه محصولات آموزشی :

پکیج (دوره اولیه+دوره تکمیلی)، آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری و شومینه

 

تخفیف 25 درصدی پک طلایی به علت تخفیف داشتن همیشگی این محصول

کد تخفیف : 2525

در صورت نداشتن ایمیل  ، جهت خرید محصول آموزشی، به شماره ایتا یا تلگرام 09396378282 (آموزش حرفه) پیام دهید.

 

جهت مشاوره خرید پک طلایی، با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: ۰۹۳۹۶۳۷۸۲۸۲

تلفن ثابت: ۰۲۶۳۲۲۲۹۸۱۷

4.3/5 ( 21 نظر )